5 Mayıs 2014 Pazartesi

Birkaç da fotoğraf eklemek lazım . . .

Eskiden fotograf cekmek ne kıymetliydi.
Dijital fotoğraf yoktu.
Fotoğraf makinesiyle ölçe biçe fotoğraflar çeker, film bitince tab ettirmek için verir sonra da heyecanla beklerdik nasıl fotoğraflar çıkacağını.
Şimdiyse durum çok farklı. 
Tek bir anın onlarca fotoğrafını çekebiliyoruz. Beğendiklerimizi seçiyor, beğenmediklerimizi tek tuşla silebiliyoruz.
Ben memnunum açıkçası bu durumdan.
Dijital hayatı sevdim ben.
Artık her anı görüntüleme şansımız var, her şey fotoğraflarda anı olarak saklanabiliyor.
Fotoğrafların basılı olmaması ise kötü tarafı bence. 
Fotoğrafları hele bir de bilgisayarda düzenli bir şekilde arşivlemezsen elinde yüzlerce fotoğraf oluyor ne zaman nerede çekildiğini tam olarak bilmediğin.

Neyse, aslında amacım sadece birkaç fotoğraf yüklemek.
Telefonla çektiğimiz yüzlerce fotoğraftan sadece birkaçını seçip ekledim.
Biraz da rastgele seçtim kısıtlı zamanda. 
Birazdan Ela uyanınca ev gezmesine gidiyoruz.
Buradaki Türk kadınlar toplanıyoruz.
Bize iyi gezmeler, herkese de iyi haftalar!

Iğdırdan Tebrize araba yolculuğumuzda karşımızda beliren görkemli Ağrı Dağı manzarası

El Goli Parkı yakınlarında bir restoran

Ayni yerde bir aile fotosu, babanın bıyıklara dikkat

El Goli Parkı

Reyhan Restoran

Laleh Parktaki Sultan Restoran, kapandık anne-kız

Kandoovan gezimiz

Aynalı Daga Tebriz manzarası görmeye çıktık. Birileri de tam salatalık canavarı.
Veee annenin yoğun ısrarları sonucu babanın bıyıkları gitti :)

Barış!

Tebriz selfiesi

Ooooh mis Gibi. Simdi de ekmeğe yumulmuş birileri.

Anne-Kızın Tebriz halleri

İğdeli Park
Dedeyi ziyarete geldik

Dedenin makamına da kurulduk

2 yorum:

  1. Dede makamındaki resme bayıldım, Elamu çok yakışmış yerine. :)
    Sadece Savaş değil, biz de çok özledik sizi..
    Herkesi öperim.

    YanıtlaSil
  2. Ben de seni öperiiiimm kuzuuum, gelince görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil