19 Temmuz 2013 Cuma

Rüyamız . . .



RÜYAMIZ . . . (Cahit Sıtkı Tarancı)
Bir havuz kenarında yan yana oturmuşuz;
Bu su bizim gölgemiz, biziz şeffaf ve temiz.
Su sesine uyarak bir şarkı tutturmuşuz,
Açılan güller gibi suda gönüllerimiz.

Ne vakitten beridir burada oturmuşuz?
Dünden, hatta bugünden bile yok haberimiz.
Yaşamanın en güzel noktasında durmuşuz,
Bir huzur ahengine dalmış gönüllerimiz.

Uyanabilir miyiz sanki böyle rüyadan?
Asırlar kadar uzun,müphem ve tatlı bir an,
Biz o kadar sarhoşuz, o kadar sarhoşuz biz!

İşte gözlerimizde bu suyun derinliği,
İçimizdedir işte bu suyun serinliği;
Biz o kadar, o kadar birbirimiziniz.



















Bu şiiri düğün davetiyemizin üzerine bastırmayı düşünmüştüm.
Sonra ne oldu da vazgeçtim hatırlamıyorum.
Hala çok sevdiğim bir şiirdir . . .
Bu haftayı bu şiirle kapatmak istedim :)

Haftasonu da geldi :)
Bugün doktor randevumuz var. Bakalım kızımız nasıl, ne kadar büyümüş :) Yerim ben minik kuzumu.
Bu arada Amerika'daki arakadaşım Sinem dün akşam doğum yaptı. Ara ara bize whatsapptan haber verdiler.  Doğumu sanırım yaklaşık 24 saate yakın sürdü. Kızı Asya'ya sağlıkla kavuştu, maşallah ne güzel :) Ben de telefonun karşısında oldukça heyecanlandım ve duygulandım.
Gece de rüyamda sürekli doğum gördüm.
Doğum zamanı yaklaştıkça sanırım biraz da empati yapar oldum.
İlerleyen günlerde de inşallah Tuğçe'nin ve Gülay'ın güzel haberlerini alacağız.
Sonra da sanırım artık sıra bana gelmiş olacak :)
Aaayy bakalım bizi neler bekliyor olacak, iyi düşünelim her şey de iyi olsun inşallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder