6 Nisan 2013 Cumartesi

Mutlu haftasonları!

Hava o kadar güzel ki, yazdan bir haftasonu yaşıyoruz! T-shirtle zaten gezersin de, abartmıyorum şort bile giyilir bugün. Ablamla gün içinde Kızılaya indik, şık düğme, moda çarşısı, erdoğan düğme gibi şirin mi şirin şeyler satan yerleri gezdik. Lemiş (yani ablam; sanıyorum belli bir yaştan sonra abladan çok isminin türevleriyle hitap eder oldum, daha samimi ve eğlenceli :)) el becerisi konusunda ailemizin gurur kaynağı. Elinden her şey geliyor. Bu ara da keçeye ve takıya sarmış durumda. Kursa falan da gitmeden internetten türlü türlü teknik öğrenip hepsini sabırla deniyor. Bir fırsatını bulduğumda fotoğraflarını çekip kesin paylaşacağım. Benim için de var bazı planları- benim derken gerçi kızımız için ;) Bakalım neler çıkacak ortaya :)

Akşam da misafirlerimiz var, Savaş'ın uzun zamandır göremediğim arkadaşları geliyor. Güzel olacak. Bugün haber verdikleri için fazlaca bir hazırlık yapamayacağım sanırım (öyle bir dedim ki sanki normalde börekler, baklavalar açıyorum!). Yemek sonrası gelecekleri için umuyorum ki patates salatası, kek yapmam ve buzluktaki sigara böreklerini kızartmam yeterli olacaktır. Maksat birlikte olmak zaten, değil mi ;) 

Herkese keyifli haftasonları...

4 yorum:

  1. Ayy teveccühünüz efenim :)

    Misafir gelirken ki asıl maksadı unutmamak lazım yoksa gereksiz gerilimler söz konusu olabiliyor :))

    YanıtlaSil
  2. misafir öncesi sendromu deniyor tıp dilinde :p belirtileri: 5 gün öncesinden kafanda planlamaya başlama, yaptığın her şeyde bir kusur bulma, kocayı her eksik malzeme için markete gönderme, aman etraf dağılmasın diye pimpiriklenme vs. vs. :)))

    YanıtlaSil
  3. ben de Leman'ın keçelerinden nasiplendim. Gerçekten çok güzeller, emeğine sağlık, aldığım en güzel hediyelerden birisidir :)

    Burcu'cum çok sevindim anne olacağına, inşallah sağlıkla sıhhatle kızınızı kucağınıza alırsınız :)

    blog çok güzel bir fikir (ben de adresi Leman'dan aldım) senin de yazıların çok güzel, insan okudukça okuyor :)

    YanıtlaSil
  4. Hülya'cııım senden yorum almak ne güzel, teşekkür ediyorum canım :) Kızlarımızı bir araya getireceğimiz günler yakındır inşallah :) çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil