18 Nisan 2013 Perşembe

21. hafta sona ererken . . .


Bugün doktor randevumuz vardı. Kızımızı gördük, her şeyin yolunda olduğunu öğrendik mutlu olduk :)
Artık 400 gr civarında ve göbeğimin neredeyse her yerinden hissebileceğim büyüklükte (her yeri kaplamıyor, ama döndükçe her yere ulaşıyor). Zaten pıtır pıtır içimde oynadığını hissediyorum minik faremin! :)
Kalbinin odacıklarından gözünün lenslerine kadar her yerini gördük bebeğimizin.
En güzeli minik kalbinin pıt pıt attığını görmek ve duymaktı.
Hayata sımsıkı tutunduğunun göstergesi, hayatımızın heyecanı ve anlamı o kalp atışları.
Bebeğimizin bize, dünyaya ve hayata sevgisi o minik kalbin içinde gizli.
Hayatı boyunca da sevgisini, aşkını, mutluluğunu, heyecanını, iyi niyetini ve daha nice duygusunu hep o minik kalbinin içinde taşıyacak benim küçük kızım.
Bütün güzellikler hep onunla olsun inşallah.
Bütün güzellikler herkesle olsun...
İyi geceler :)

5 yorum:

  1. Minik kuş, annenlerle birlikte biz de seni hevesle bekliyoruz. Kolay değil teyze olmaya hazırlanmak :) Bende de çocuk sahibi olma isteği yaratıyorsun. Hele bir doğ bakalım, anneni çok üzmezsen ben de sana kardeş getiririm :)

    YanıtlaSil
  2. Sen bakma bana Sevgi teyzecim, ben biraz üzer çokça sevindiririm ;) hadi bi kardeş yap da birlikte büyüyelim :)

    YanıtlaSil
  3. Minik kuş, heyecanla bekliyorduk, fotoğrafın heyecanımızı artırdı. Hevesimiz büyük :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu blogda "beğen" tuşu istiyorum!

    YanıtlaSil
  5. Eşo ve Sevci, siz sözleşip de mi girdiniz? iki dakika arayla yorum yazmışsınız! :)
    Eşocan doğurmadan bi görüşeyeydik iyiydi yaw :)bir kızlar buluşması yapmak şart oldu artık!
    Sevgican dur bi bakiim ben var mı öyle bi tuş :)

    YanıtlaSil