30 Mart 2013 Cumartesi

Acaba...??

Nasıl bir his olduğunu bilmiyorum. Bir şeyler okudum bununla ilgili ama yine de bu o mu bilmiyorum, tam emin olamıyorum.

18. haftayı bitiriyoruz, 19. haftaya doğru yol alıyoruz. Bebeğin anne karnındaki hareketlerini ilk hissetmek için verilen aralık çok geniş: 16. hafta ile 28. hafta arasında bir zaman. Ben de dünden beri içimde bir şeyler hissediyorum. "Bir şeyler" dememin nedeni nasıl tanımlayacağımı bilmediğimden. Sanki karın gurultusu öncesi gibi :) Tamam, pek hoş bir tanım olmadı! Bir de şöyle deneyeyim, sanki karnımda su varmış da - ki var - o su hareketleniyormuş gibi. Biraz karında heyecanlanınca yaşanan kelebeklenmeye de benziyor gerçekten. Sanki kızım artık ben de buradayım der gibi :) Bakalım devamı gelecek mi... Jaso, Sino nasıl bir histi sizinkisi, böyle bir şey mi, yoksa daha belirgin mi? Daha da belirginleşince yine paylaşırım ;)

Bugün hava çok çok güzeldi. Ben de evde oturmaktan çok çok bunalmıştım. Dışarıda böyle güzel bir hava varken bir gün daha evde otursam bunalıma girebilirdim. Durum böyle iken ablam kıyamadı kardeşine ve yeğenlerimle birlikte soluğu Kuğulu Parkta aldık. Ben bulduğum güzel bir banka yerleştim 2 saat boyunca hiç kalkmamacasına! Bıdık yeğenlerimin etrafta oynamasını izledim büyük bir zevkle. Göbişimi verdim güneşe kızımla güzel havanın tadını çıkardım, bahara çok içten bir hoşgeldin dedim. Hoşgeldin en sevdiğim mevsim... :)

2 yorum:

  1. evet aynen öyle bir his...bende de hani gazozu açtıktan sonra yukarı doğru baloncuk çıkar ya aynen öyle bir his olmuştu...

    YanıtlaSil
  2. On yüz bin milyon baloncuk mu yuttuk diyorsun ;))

    YanıtlaSil