19 Mart 2013 Salı


It's a ... ? :)



Bugün büyük gündü. Hemen başlıkta paylaşıp heyecanı bölmek istemedim :) 16. haftada, yani bir önceki buluşmamızdan tam 1 ay sonra, bebeğimizi yeniden gördük :) Hem de aslında bizim için çok özel bir günde; çıkmaya başlamamızın 9. yılını doldurduğumuz günde...:) Bebiş çok hareketliydi, ben hissedemesem de içeride sürekli oynuyordu! Hareketli deyince akla erkek çocuk geliyor, ama bizim hareketli bebeğimiz bir kızdı!

Evet yani, it's a girl :)

Tatlı kızımız bizim :) Özellikle Savaş'ın ne kadar sevindiğini görünce aslında içten içe her erkeğin gönlünde bir kız  çocuğu yattığını düşünmeden edemedim. "Babişkosunun tatlı kızı" olacak sanırım :) Gerçi böyle bir ayrım yapmak çok da gerçekçi değil bence, çünkü aslında bebeğimizin sağlıklı olduğunu öğrenmek gerçekten uzun dönemli sevinci sağlayan. Yoksa kızın da erkeğin de tadı kesinlikle apayrı, ikisi de anne-babayı aynı ölçüde sevindirir eminim ki.

Dolayısıyla en büyük mutluluk; bebeğimiz sağlıklı, her şey yolunda! Tek tek organlarının hepsi bizzat doktor tarafından incelenip itinayla bize izah edildi :) Doktorumuzdan da oldukça memnunuz, son derece güven veren birisi. Bir sonraki randevumuz ise 1 ay sonra 18 Nisan'da. Bakalım o zamana kadar karnım ne kadar büyüyecek, ne kadar kilocuklar alınacak! :)

Sevgilerle... 

 

2 yorum:

  1. Merhaba minnak kızışkommm:) ben halan :) annen, baban gibi seni sevgiyle dört gözle bekliyorum. Hergün doktorunun verdiği fotografına bakıyorum:) seni annenin karnında ilk gördüğümde o kadar heyecanlandım ve duygulandım ki gözlerim doldu utanmasam ağlayacaktım:) Mİnnoşum biliyormusun çok şanslısın seni seven ve hasretle bekleyen harika annen ve baban var(bizi saymama gerek yok zaten:p
    Koskocam öpücüklerimi gönderiyorum sana minnak fotografına bakarak tabikii :)

    YanıtlaSil
  2. Minik kızımızın tatlı halası, öpüyoruz seni çooook :)

    YanıtlaSil