3 Mayıs 2013 Cuma

23. hafta sona ererken . . .

Veee yine Cuma, haftasonu geldi yaniii :)
Bence hafta içi bir gün daha tatil olmalı - tercihen çarşamba günü.
Yetmiyor haftasonu, yetse de hafta ilerledikçe insanda bir enerji eksilmesi oluyor.
Bu hafta o açıdan güzel bir haftaydı, çarşamba günü tatildi :)
Hafta ortası tatilimizde balkonda yapılan uzuuun güzel bir kahvaltının üstüne, biraz spor yaptık, akşama da Urfalı bir arkadaşın çiğköfte partisine katıldık :) Böyle zararlı şeylere (gerçi çiğköfte zararlı sayılmaz da ) normal zamanda kesinlikle bir düşkünlüğüm var. Midye, kokoreç, sokak köftesi, işkembe çorbası vb. hamilelik sonrası tekrar hevesle döneceklerim arasında :)

Bu akşam Diyarbakır'da zorunlu hizmetini yapan, taaa dershane zamanlarından canım arkadaşım Pınar ile yemek yiyeceğiz. Çocuk doktoru kendisi, bebeğimizin her sorununda ya da daha doğrusu biz her sorunu olduğunu sandığımızda ileride arayıp on saat başını şişireceğimiz kişi yani :)

Bugün babam da geliyooor :) Eveeet, sonunda ailemiz tamamlanıyor :) Akşam yemeği sonrası uğrayıp bir hoşgeldin demeye vaktimiz olur umarım. İlerleyen günlerde de bolca görüşürüz gerçi. Böyle zaman kısıtlı olunca görüşmek daha bir kıymetli oluyor sanki.

Haftasonu da İtalya'dan ziyarete gelen Gizmocuğumu göreceğim :) Ortaokuldan arkadaşım, yani neredeyse 20 yıl olmuş! Way be yaşlanıyor muyuz ne! Üniversitedeyken beraber aylarca İtalyanca kursuna gitmiştik Gizem'le. Ne oldu sonunda, o İtalya'ya yerleşti, bense İtalyancayı unuttum :))

Bu hafta bolca Ankara ziyaretçisi var anlayacağınız, pek güzel hepsini görecek olmak :)

Havalar biraz fazla sıcak gidiyor, baharı yaşayamadan yaza geçmiş gibi olduk.
Bu benim için hiç de hayra alamet değil :( Şimdiden elim, ayağım şişmeye başladı gibi hissediyorum.
Bu aralar genel şikayetlerim mide yanması ve şişkinlik, arada bir de ayağıma kramp giriyor. Sanki ilerleyen aylar biraz daha zor geçebilir gibi. Ama tabi bunlar ne ki, tek sıkıntım bunlar olsun.

Bu arada toplam aldığım kilo da 6. Ortalamanın içinde gidiyorum şimdilik. Gerçi kendimdeki tatlı ve hamur işi yeme isteği artışına resmen şaşıyorum. Ben önceden tatlıyı neredeyse zorla yerdim, öyle arada sırada pek de istemeden bir iki çatal alırdım. Şimdiyse gün içinde aklıma tatlı yemek geliyor, bazen frenliyorum kendimi bazense amaan diyip yiyorum walla :) sütlü tatlı yediysem ve gün içinde çok da geçe kalmadıysam fazla sorun değil. Esas fena olan gecenin bir vakti birilerine ya da bir yerlere gittiğimizde yediğim baklavalar :)

23. hafta biterken durumlar böyle yani. Kızımla mutlu mesut geçinip gidiyoruz.
Babası da kızıyla konuşmaya pek bir sardı bu aralar. Artık seslerimizi duymanın yanı sıra ayırt etmeye bile başladığı haftalara girdik sanırım :)

Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder