20 Haziran 2013 Perşembe

30'lara geldik . . .

Bu aralar çok da içimden bir şeyler yazmak gelmedi.
Ama arayı da daha fazla açarsam biliyorumki ipin ucu iyice kaçacak, kızıma anı olsun diye başladığım blog yazma girişimim yarım kalacak.
O yüzden bu akşam kendimi bir şeyler yazmak için zorladım açıkçası.

30. hafta bitmek üzere.
3/4'ü bitti yani. Ne kadar da çabuk geçti zaman aslında.
Yarın doktor randevumuz var. Bu sefer doğum süreciyle ilgili biraz daha detaylı konuşmayı planlıyorum. Bizi neyin beklediğini önceden öğrenmek faydalı olabilir bence.
Önümüzdeki günler için de TOBB Etü Hastanesindeki - doğum yapmayı planladığım hastanedeki -eğitimlere katılacağız. 3 gün 4'er saatlik doğum süreci, normal doğum ve emzirme eğitimleri.

Geçtiğimiz günlerde de kızımız için bir babyshower partisi yaptık. Tam imece usulü bir parti oldu. Teyzesi ve halasıyla birlikte bir süredir ufak ufak şeyler hazırlıyorduk zaten. Canım arkadaşlarım da beni yalnız bırakmayıp elleri kolları dolu halde gelince ortaya gerçekten çok keyifli bir gün çıktı. 16 kız bir şeyler yedik, oyunlar oynadık, muhabbetler ettik. Bana çok iyi geldi, kızımın da içeride keyfi pek yerindeydi. Bıdık daha doğmadan çok şanslıydı, onun şerefine çok güzel bir gün oldu.

Bu arada da esas önemli haberi unutmamalıyım tabi.
Kızımızın ismi ELA olacak :)
Aslında ben Ela'yı doktorun bize kızımız olacağını söylediği ilk gün arabada eve dönerken Savaş'a söylemiştim.
Yine arada başka isimler düşündüysek de kızımızın isminin Ela olacağını Savaş da ben de baştan beri biliyorduk aslında. Göbeğimi severken hep Ela ismini kullanıyorduk. Anneanne, babaanne, dedeler de aylar öncesinden alıştılar Ela ismine, çok da sevdiler. Güzel bir ritmi olan yumuşak, sıcacık bir isim bence.
Yani, içimde günden güne şiddetlenen tekmecikler atan bıdık kızımız bizim Ela'mız :)
ELA KAHYAOĞULLARI :)

İlerleyen günlerde daha düzenli yazmam dileğiyle... :)


Davetiyem :)
Benim bu aralar bu baykuş merakım nereden geliyor hiç bilmiyorum :)
Asya en son bana "Senin içinden baykuş mu çıkacak" diye bile sordu :)


Bunları Lemiş elleriyle keçeden hazırladı, hastane odamı süslerken de kullanacağım :)

Lemişin eserleri Annem, ben ve İpek ablanın da katkıları var tabi :) 

Partiden kareler :)
Eline sağlık İpek abla :)

Toplu fotoğrafta çok eksik var :(
Herkese çok teşekkürler :)

6 yorum:

  1. Lütfen kamuoyunu yanlış yönlendirmeyelim, daha 29 yaşımın sefasını sürmekteyim ;p

    YanıtlaSil
  2. Harika bir parti oldu, gelen insanlarla ortamın hoşluğuyla içim ısındı mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. iyiki varsın ve minik kardeşinin hep yanındasın ablişkom:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabaaa:)) gene adım var resmim yok bıktım yaaa:(( doğumda kendimide çekicem bu sefer:p hepimizin ellerine sağlık iyiki geldiniz mutluluk neşe sevgi getirdiniz:) kocaman öpüldünüz...

    YanıtlaSil
  5. Hehe ;)) "gizemli hala'" ;))

    YanıtlaSil