26 Haziran 2013 Çarşamba

Yaz devam eder iken vaziyetler . . .

Yazın en güzel taraflarından biri tabiki yaz meyveleriiii :)
Bayılıyorum yaz meyvelerine.
Erik, kiraz, karpuz, şeftali, dut . . . ıııımm, her biri ayrı güzel oluyor.
Artık beslenme çantamdan bunlar da eksik olmuyor :)
Demir hapını ikiye çıkarmış olmama rağmen yan etkisinin çok da artmamış olmasını (aman maşallah diyim) yaz meyvelerine bağlıyorum.
Hem çok faydalılar hem de mide-bağırsak sorunlarıma çok iyi geliyorlar. Kalorileri de çok olmasa gerek. Her şeyleriyle süperler yani :)

Yazla ilgili her şey güzel hoş da, yazın böyle yüksek sıcaklıklarla gelmiş olması gözümü çok korkutuyor.
Hele bu hafta havalar bir felaketti. 34-35 derece sıcaklıklar bünyeme fazla geldi.
Gün içerisinde her şeyi olabildiğince minimuma indiyorum. Öğlen dışarı çıkmamaya, çıksam da olabildiğince yakın yerlere gitmeye çalışıyorum, odada klima açık halde ayaklarım şişmesin diye dua ediyorum.

Yoksa keyifsizleşiyorum, biraz vücudumun sıcaklığı arttı mı, şişmeye başladım mı kendimi helyum doldurulmuş balon gibi hissediyorum :) Hareket kabiliyetim kısıtlanıyor, bu da beni çok rahatsız ediyor.
Artık evde de klima açıyoruz ara ara. Şimdiye kadar çok seyrek kullanmış olsak da bu yıl çok işime yarayacak gibi, taktırdığımız güne şükrediyorum. Şimdi de zaten klimayı açtım Savaş'ı bekliyorum. Sıcaklardan dolayı bu akşam müessesemiz kapalı, yani evde yemek yok :)) Gün yakınlardaki bir mantıcıyı deneme günü ;)

Bu arada taaa bir zaman ayağımı burktuğum yer tekrar sinyal vermeye başladı :(
Herhalde "ohooo zaten seni zor taşıyordum, bir de üstüne 10 kg daha eklendi" demeye çalışıyor, isyan ediyor.
Neyse umarım kötüleşmez, böyle idare eder beni.

Bir de bugün güzel mi güzel bir çiçek aldım :) Saol İpek ablacım, şımarttın walla beni ve Ela'yı :)

1 yorum:

  1. Çiçekler de İpek gibi güzelmiş... Helyum doldurulmuş balona çok güldüm :)). Hava sıcaklıkları düşsün, çoçuklarım gece uyusun, kardeşimde şişmesin lütfen rica ediyorum:)

    YanıtlaSil