20 Ağustos 2013 Salı

Her sabah yumurta yiye yiye gıdaklıycam walla.
Artık yumurtayı farklı şekillerde tüketme yolları arar oldum.
Dün sabah da kahvaltıda krep yaptık, afiyetle yedik.
Onun içinde de yumurta var mı var, iş görür bence :)
Ben bu krep tarifini pek bir sevdim.
Şeker olmadığı için daha bir hafif bence, sabah kahvaltısında çok şekerli yemeyi sevmeyen benim gibiler için ideal.
Bulunsun arşivde diye buraya da ekleyeyim dedim :)
Bir de fotoğrafını çekseymişim hiç de fena olmazmış ama neyse artık.
 
İyi geceler herkese.
 



6 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum canım, bi de doğum sonrası yemeye devam ettim ki offf yani��

    YanıtlaSil
  2. Evet hülyacım ya daha sonrası da var, bu gidişle benim kolestrol tavan yapacak ;))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canımcım. Valla süper olmuştu. doğumdan sonra da mutlaka devamını bekliyorum alıştık :)

    YanıtlaSil
  4. Severim seni ;) sen böyle dersin de ben yapmaz mıyım hiç ;)

    YanıtlaSil
  5. Ayy bir de telefonları vaktinde açsan.. Her seferinde acaba doğurdu mu diye aklım çıkıyor. Ela, kızım, bu annen gençliğinde hiç bakmazdı telefonuna falan. Şimdi sen sinemadan filan geç kalacak olursan, kim bilir neler yapacak :)

    YanıtlaSil
  6. Hehe :)) Sevgi teyzesi, kızım annesi gibi telefon özürlü olmasın, annesini merakta bırakmasın :)

    YanıtlaSil