4 Ağustos 2013 Pazar

Bu Aralar Hayat . . .

37. haftaya girmiş bulunuyoruz. 
Artık izne ayrıldım. Doğum öncesi günlerin keyfini çıkarıyorum.
Bu hafta fazla bir şey anlayamadan hızlı bir şekilde geçti.
Kızımızın giysilerini onun için aldığımız özel deterjanla yıkadım. Mis gibi kokmuyor ama biz şimdiden içinde minik fındığın olduğunu hayal edip oohh mis gibi onun kokusunu içimize çekiyoruz. Minicik yaaa giysiler, o kadar sevimli ki.
Hastane çantasının diğer eksiklerini tamamlamak için de hafta içinde Lemanla biraz alışveriş yaptık. Bu arada spor salonuna gidip biraz da yürüyüş yaptık.
Birkaç haftadır yogayı boşlamış olsam da yerine yürüyüşü koymaya çalışıyorum. Her gün olmasa da haftada 4-5 gün yürüyüş yapmaya çalışıyorum.
Hastane çantasını da neredeyse hazırladım sayılır. Hastanenin verdiği listeye göre tamam sayılırım.
Sterilize edilmesi gerekecek birkaç şey var gibi, onlar için de nasılsa acelesi olmadığından annemi bekliyorum.
Annem de bayram sonrası Türkiye'de olacak, 10 Ağustos gibi. Beraber vakit geçirmeyi özledim walla. Gelsin de gezelim, keyif yapalım birlikte biraz.
İki gün önce de doktor randevumuz vardı. 
Bıdığımız 2,5 kg olmuş. Bense şimdiye kadar 14 kg aldım. 
 
Haftanın kısa bir özeti de aşağıdaki fotolarda . . . :)
 
Balkonda güzel, sağlıklı kahvaltılar yapıldı . . .


Tunalıda gezinirken mısır yenildi . . .



Kızımızın giysileri güzelce yıkandı . . .


Kızımızın eksiklikleri büyük ölçüde tamamlandı, hastane çantası hazırlandı . . . 


Kızlar tatile gitmeden bir sabah kahvaltısında buluşuldu . . .


Güzel bir Ankara manzarasına karşı güneş batırıldı . . .


Lemişko tatile çıkmadan onunla zaman geçirildi, bu arada bileklikler yapıldı . . .


Doğum öncesi saçlar kestirildi . . .


ve fotoğraflanamayan daha nice anı içinde günler böylecee akıp geçti . . . :)

4 yorum:

  1. Valla hamile olmama rağmen canım çekti ne güzel kahvaltılıklar hazırlamışsın öyle :) Yarın biz tatile çıkıyoruz, Ela bebeğe söyle biz gelene kadar bir yere kıpırdamasın :)

    YanıtlaSil
  2. Tamam teyzesi, merak etme seni bekler benim kızım ;)

    YanıtlaSil
  3. Saçlar çok güzel olmuş... Beni de beklesin Ela lütfeen ;)

    YanıtlaSil
  4. Saol şekerim :)
    Herkes de tatilde yafu, kızım kimi beklesin şaşırdı walla :)
    Doğum gününün yaza denk gelmesinin de en kötü tarafı budur ya, büyüdüğünde de doğum gününde herkes tatilde olur :)

    YanıtlaSil