1 Nisan 2013 Pazartesi

Greyfurt ve ben, biz birlikte çok mutluyuz :)

Hamileliğimde şimdiye kadar neredeyse hiçbir şeye aşermedim. Anlayacağınız mis gibi ilk üç ayı düzgün değerlendiremedim! Şöyle bir canın bir şeyler çeksin, naz yap fena mı. Yok, olmadı. Bundan sonra da o hakkımı kaybettim herhalde- herkes bilir, kocam bile, aşermeler en yoğun ilk üç ayda olur :)
Ama bu süreçte hiç yemediğim kadar çok yediğim bir şey var ki o da greyfurt. Mayhoş tadı, yerkenki eziyeti bana mısın demedi! Her akşam ya da gün aşırı azimle yedim ve hala da yiyorum (gerçi şimdi evde kalmadı, acilen almam lazım :p). Hamilelik ben de etkisini C vitamini ihtiyacı şeklinde gösterdi sanırım! 

Hava yine çok güzel, herkesin keyifli bir gün geçirmesini diliyorum...İşe başladım, ama ayağım hala tam iyileşmediğinden ben bu güzel günde yine dışarı fazlaca çıkamayacağım gibi gözüküyor :(

2 yorum:

  1. Minnoşum kim demiş aşermeler ilk üç ayda olur diye, ilk üç ayını tuvalette geçirenler naapsın:) Hele birde yaz geliyoo kim tutar seni, sen aşer gerisini Savaş düşünsün :)

    YanıtlaSil
  2. :))) iyi dedin walla kuzucuk, ama aile bütçesine katkı olsun diye bari mevsiminde aşereyim :) şimdi kışın ortasında erik, karpuz masraflı olacaktı :)

    YanıtlaSil