24 Temmuz 2013 Çarşamba

Yeni yeni mekanlar . . .

Geçen günlerde Savaş'ın arkadaşlarıyla Hamamönünün oradaki Hacettepe Evine gittik.
Ben ilk defa gittim ve çok da beğendim.
Restore edilmiş eski Ankara evlerinden birine yapmışlar, o yüzden de kendini sanki Beypazarına, Safranboluya gelmişsin gibi hissediyorsun.
Esas güzelliği ise bahçesi bence. Şehrin içerisinde bir anda etrafı ağaçlarla çevrili bir yere giriyorsun. Sessiz, şehir gürültüsünden uzakta.
Ağustosta annem geldiğinde maaile gidilebilecek bir yer diye yapılacaklar listesinde yerini aldı bile.


Pazar sabahı da Lemişkonun doğum gününü kutlamaya Atılım Üniversitesinin İncek Kampüsündeki Atılım Garden'a bruncha gittik.
Önceden Lemişkoya söylemedik, Ali abiyle ufak bir sürpriz yaptık.
Keyifli bir pazar sabahı geçirdik. Hele bir de güneş ara ara bulutların arasına girdiki, ooohh ben pek bir keyiflendim. Sıcağa tahammülüm minumumda, ne zamanki hava esmeye başlıyor benden keyiflisi olmuyor :)

İncekteki mekanlar içerisinde herhalde yeşilliği en bol olan mekanlardan biridir burası bence.
Yemek çeşitleri de güzeldi bence.
Oturma kısmını belli bir alana toplamışlar, orası biraz kalabalıktı. Ama zaten biz de kalabalıktık :)
Havuzu da var aslında, çok büyük olmasa da. Bir pazar brunch üstüne havuz yapılabilir belki.




2 yorum:

  1. Ay cok guzel bir dogum gunu oldu Burcucum tesekkur edeyim bu vesileyle. Sevdigim insanlar yanimda ortam guzel daha ne olsun. Annemin geldigi senin dogurmadigin bir araya brunch ayarlayalim minnos :)

    YanıtlaSil
  2. İyiki doğdun Lemişim :)

    YanıtlaSil