18 Mayıs 2013 Cumartesi

4. Evlilik Yıldönümümüz...

Evlilik yıldönümlerimizi nasıl kutladığımızı hatırlamak zor oluyor.
Geçen yıl ayrıydık, ben Londra'daydım.
Gerçi birkaç gün sonra gelmiştim Türkiye'ye de gecikmeli bir kutlama yapmış mıydık hiç hatırlamıyorum.
Birinci evlilik yıldönümümüzde Paristeydik, hatta Disneylanddeydik :) Benim iş için gitmem gerekiyordu (Paris'e tabi, Disneylande değil :p), Savaş da benimle gelmişti. Güzel denk gelmişti yani.
İkinci yılımızda ne yaptığımızı biraz düşündük ama ikimiz de hatırlayamadık. Yazmak lazım dedik. Yapılan özel kutlamalar, gidilen tatiller üzerinden yıllar geçtikçe unutuluyor. Bir deftere kesin not almak lazım bence.

Bu yıl Savaş'la güzel bir akşam yemeği yedik. Arjantin tarafında Günaydın Steakhouse diye bir yerdeydik. Planı Savaş yaptı, bana süslenip püslenip eşlik etme kısmı kaldı - topuklu ayakkabı bile giydim :) Özel günler için güzel bir mekan bence. Ordan burdan muhabbetler ettiğimiz, benim arada Savaş'ı "eee hadi bakalım söyle bu 4 yıl nasıl geçti sence" gibi sorularla romantizme teşvik ettiğim, kızımızla yeni yaşamımızın nasıl olacağını tahmin etmeye çalıştığımız keyifli bir akşam yemeğiydi :)

Seviyorum ben böyle özel günleri, sadece o ilişkiye özel olanları tabi. Evlilik yıldönümleri, doğum günleri yılda birkaç gün biraz heveslendiğin, ufak sürprizler planladığın rutinin dışına çıktığın günler bence.
Bu yıl biraz "çocukça" hediyeler seçtim, 2013'ün bizim için getireceklerine uygun olsun istedim :) Savaşa aldığım - ya da yaptırdığım desem daha doğru olur - hediye burada: http://www.mutlulukperisi.com/yildonumu-kurabiyeleri.html Bir de kalp şeklinde şeker aldım. İçimden böyle geldi bu sene :)
Savaş da bana gümüş bir kolye, küpe, yüzük takımı almış, aytaşından. Çok beğendim :)
Hediye almayı da vermeyi de çok severim :))
 
Savaş'a aldığım, yanında uzuun,
güzel bir mektupla verdiğim
kalp şeklinde şeker ;)
Geceden kareler :)

Nice 4 yılımız olsun inşallah :)

7 yorum:

  1. Çok hoş bir geceydi gerçekten. Bence mutlaka bana gönderdiğin kurabiyelerin fotograflarını da bloguna koyman lazım(bir erkek olarak benim bile hoşuma gittiler) nice uzun yıllara beraber :)

    YanıtlaSil
  2. :) beğenmene çok sevindim :))
    Nice senelere canım benim...

    YanıtlaSil
  3. hatırladım hatırladım :) 2. yılımızda Ankara Üniversitesi Tandoğan Kampüsünde çimenlik, sakin, fazla insanın olmadığı bi yerde sandalyelerimizi açmış, yiyecek içeceklerimizi getirmiş, şenlik müziklerini uzaktan dinlemiştik :)
    kayıtlara geçsin, unutmayalım sonra :)

    YanıtlaSil
  4. Bebişinizle kutlayacağınız nice yıllara ;)

    YanıtlaSil
  5. Çookk tebrik ederim kuzucum, güzel kızınla daha pek çok güzel yıldönümleriniz olsun

    YanıtlaSil