6 Mayıs 2013 Pazartesi

Haftasonundan kareler

Cuma Akşamı . . .
 
Cuma akşamı Pınar, Burak, Jaso, Savaş ve tabiki Asrın Bora'yla güzel bir akşam yemeği yedik :)
Asrın Bora tabağı kemirirken :)

Savaş babalık provalarında :)

Pino, Jaso ve ben ;)
Gecenin sonunda artık dayanamadı kuzucuk . . .
Pazar Keyfi . . .

Pazar günü Selocuumun 30. yaşını kutladık. Çooook güzel bir organizasyon yapmış.
Doğum gününün sloganı "30 olduk ama hala çocuğuz"du :) Slogana çok güzel uyum sağladık :)
A'dan z'ye her şeyi düşünmüştü Selo, bize sadece keyif yapma kısmı kalmıştı.
Sabahtan kahvaltıyla başlayıp, üstüne İrene teyzenin yaptığı pastalar, böreklerle midelerimize bayram ettirip, oyunlarla da keyfimizi iyice bulduuk.
Her şey çok güzeldi. Tekrar mutlu yıllar Selo ;)

Güne keyifli bir kahvaltıyla başlandı

 
Sofrada bir kuş sütü eksikti
T-shirtler itinayla boyandı




Keyifle giyildi 
MUTLU YILLAR SELO :)

Türlü türlü kelimeler türetildi ("Uyarlı" ne demekse!) :)
Bak bu güzel olmuş, Selma :)
Çeşit çeşit oyunlar oynandı

Ödül töreni yapıldı, hediyeler dağıtıldı :) 
Kocam birinciiii :)
Bahçede oturmaya doyulamadı
Çok keyifli bir doğum günü kutlaması oldu, nice 30'lara Selo :)

2 yorum:

  1. Canımcım valla sen bile yarışmalarda puan alabildin bence en birinci :) sensin. Ama ben zaten birincilik kupamı senin için kazanmıştım.
    Offffff!sınırları zorluyorum zannedersem :)
    Gerçekten çok güzel bir haftasonuydu. Nice yıllara selma tekrar ve bu sayfa çok renkli olmaya başladı bencie ellerine sağlık karıcım.

    YanıtlaSil
  2. Hehe ;))) ne tatlısın sen böyle ;) ama kızın için almıştın birincilik kupanı ne çabuk unuttun ;))
    Teşekkür ediyorum iltifatların için de, vefalı takipçim benim ;)
    Bu arada benim pazar sabahı bu saatte ayakta ne işim var yaaa!! Uykuyu özleyeceğim, bünye henüz farkında değil ;)
    Seni seviyorum kocacım ;)

    YanıtlaSil