8 Mayıs 2013 Çarşamba

Bebek odası hazırlıkları başlasııın . . .

Dün akşam ani bir kararla çalışma odasını boşaltmaya başladık. Daha doğrusu ben kitapları yavaş yavaş bir süredir koliliyordum da dün biraz daha hızlanmış olduk.
Annem-babam bizde kalacaklardı, benim planım da bir yandan annemle laklak edip bir yandan da kolileme işini tamamlamaktı.
Sonra bir baktım ki olaylar ilerlemiş, erkekler ellerinde aletlerle odadaki parçaları duvardan sökmeye bile başlamışlar!
Pek de iyi oldu walla.
Çalışma masasının yanındaki iki dolabı kapalı balkona taşıdık. Benim mutfaktaki fazlalıklarımı güzelce alacak gibi.
Odadan çalışma masası da gittikten sonra, ilerleyen haftalarda odayı boyatma işi kalıyor.
Sonrasındaysa birkaç parça eşya aldık mıydı iş tamamdır ;)
Fazla parça almayı düşünmüyorum, oda zaten küçük iyice küçültmeye gerek yok. Minik bir yatak yani aslında beşik, bir dolap ve altında depolama yeri olan alt değiştirme ünitesi şu an aklımdakiler.
Oda bitince fotoğraflarını paylaşırım zaten ;)

2 yorum:

  1. O dolaplar kurulurken ne büyük zorluklar çekildi, unuttun mu?ayrıca da daha dün gibi..
    zaman çok çabuk akıyor, önemli olan böyle keyifli ve güzel akması :)
    dipnot: acaba çok eşya alsaydın neler alacaktın? :)

    YanıtlaSil
  2. :)hiç unutur muyum :)
    eveeet ya, çok çabuk geçiyor gerçekten zaman. Baksana aramızda otuz olanlar bile var :p
    Günlerimiz hep güzel, keyifli, sağlıklı geçsin inşallah kuzucuk...
    dipnot: :) öyle deme walla, ne oda takımları var kocaaamaan ve çoook parçalı. Ancak bizim salonumuza sığar herhalde :)

    YanıtlaSil