14 Mayıs 2013 Salı

Savaş yanımda ders çalışıyor.
Ben de ona destek olayım diye yanında oturmuş internette geziniyorum. Böyle desteğe can kurban :)
Geçen sene Londra'da böyle günler hayal gibi gelirdi.
Ders çalışma faslının şimdilik benim için kapanmış olması çok güzel. Yakında Savaş için de kapandığında üstünden çok büyük bir yükün kalkacağına eminim. Ha gayret kuzucum ;)

Dışarıda yağmur yağıyor.
Damlalar çok güzel cama vuruyor.
Havalar ısınıyor diye sevinirken, bir anda 30 dereceleri görünce bir adım geri attım.
Sıcak güzel de, Mayıs ayından da bu kadar sıcaklara gerek yok.
Birkaç gündür güzel gidiyor, 23-25 derece. Oohh mis gibi.
Sabah evden çıktığımda hafif serin ama üşütmeyen bir havayla karşılaşmak iyi geliyor.

Bugün annemlerin 35. evlilik yıldönümleriydi.
Akşam beraber yemeğe gittik - bize ne oluyorsa gerçi! Çocuğun olunca böyle oluyor galiba, özel zaman falan yok :)
Sağlıkla, keyifle, huzurla daha nice yıllar görürler inşallah...

Bizim ailede bütün evlilik yıldönümleri Mayıs ayında, 14 Mayıs 1978 annemlerin, 25 Mayıs 2002 ablamların, 16 Mayıs 2009 bizim.

İki gün sonra bizim evlilik yıldönümümüz :)
Bu yıl bizim için özel bir yıl olacak...
En güzel hediyeyi bu yıl alacağız :)

Hehe, duydu galiba kızım, hemen oynamaya başladı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder