7 Haziran 2014 Cumartesi

Adrasan yolcusu kalmasıııınnn . . .

Yapacak pek çok işim var aslında.
Ama yoook, önce bi sabah kahvesi içmek lazım Ela kuzusu uyurken.
E ipadi eline alıp biraz nette gezinmişken de bloğumu pas geçmek ayıp olur.
Tarihe de bi not düşmek lazım.
Yarın Adrasan yolcusuyuz.
Elamızla ilk deniz tatilimiz ;)
Çok heyecanlıyız.
Bi bebekle denize girmek, kumlarda oynamak Savaşı da beni de biraz çocuklaştırıyor sanırım.
Büyüklerin dünyasından kaçmak için güzel bi fırsat.
Önceki yıllardaki gibi belki şöyle şezlonga yayılıp elde gazete, dergi, kitap saatlerce aylaklık yapamayacağız ama eminim bunun keyfi de apayrı olacak.
Bugün yapacak çok işim var.
Mutfağı toplayayım, Elanın yemeğini hazırlayayım, sonra da bavulları toplamayı tamamlayayım.
Çok çok eşya var götürecek.
Sanırım birkaç giysimden, ayakkabımdan feragat etmem gerekecek ;)
Hiç de bırakasım yok, ayıklama yaparken zorlanıyorum.
Napiim arada süslenmek benim de hakkım ;)
Daha henüz gün yüzüne çıkmamış tatilden tatile giydiğim sandaletler, elbiseler, şortlar sonra ağlar arkamdan ;))

Neyse artık çalışma vakti.
Bu kısacık yazıyla da dönünce bolca foto yükleyip şöyle bi tatil özeti geçmeyi kendime söz verdirtmiş olayım.
Hala istediğim sıklıkta güncelleme yapamıyorum ya neyse :(

Tatil sonrası görüşürüüüzzz . . . ;)

3 yorum:

  1. Bu yazıyı okuyunca sanki benim eşyalarımda bir azalma olacakmış gibi geldi. :)

    YanıtlaSil
  2. Hehe ;))) komik seni, nereden de çıkarıyorsun böyle şeyleri ;)))

    YanıtlaSil
  3. Tatil yazınızı da dört gözle bekliyoruzzz ...

    YanıtlaSil