26 Mart 2013 Salı

Nazara inanır mısınız?


Nazar boncuklarını hep çok sevdim. Evde, işyerinde, bazı takılarımda nazar boncuğunu kullanmak oldum olası hoşuma gitmiştir. Bunun nedeni beni nazardan koruduğunu düşünmem mi? Sanmıyorum. Böyle şeylere fazlaca inanmam aslında, ya da daha doğrusu kafa yormam. Burçlara, fala da aynı şekilde. Mesela kahve falı hoş arkadaş muhabbeti oluştursa da, anlatılanlar oradan kalktığımız an aklımdan çıkmış olur bile.

Nazar ne zaman olur, kim kime nazar değdirir, neden değdirir, nazardan nasıl korunulur hiiiç bilmem. Eminim googlelasam bir çok kafa yoran vardır bu mevzulara! Böyle şeylere takılmak sanki aksine o olayları kendine çekmek gibi geliyor bana.

Ama şu son günlerde başımıza iki olay geldi ki nazar lafını pek duyar oldum. Önce lavabomuz orta yerinden çatladı, hatta koca bi parça koptu (kendi kendine gerçekleşmedi tabi, bizim döktüğümüz lavabo aç ve sıcak suyun eseriydi). Sonrasında birkaç gün sonra ben merdiveni görmediğimden bileğim burkuldu, iyileşmenin çabuk olması için de doktor tarafından atele alındı. İşte size iki güzel nazar çıkması örneği! Bu olaylara genelde etrafımda nazar çıktı yorumları yapıldı. Hatta annem daha da ileri gidip "bir bardak falan atın çöpe de nazar çıkması üçlenmiş olsun da sizden uzak olsun" yorumu bile yaptı :) Canım annecim kıyamıyor tabi bana :)

Neyse varsa nazar diye bir şey çıkmış gitmiş olsun inşallah, herkesten de uzak olsun.

Sevgilerle...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder