29 Mart 2013 Cuma

Bebek Odası



Yavaş yavaş bebek odalarına bakmaya başladım. Bir süre tuttum kendimi...Biraz zaman geçsin, bu kadar çabuk bu işleri düşünmeye başlamayayım diye. Benim gibi dekorasyonla ilgilenmeyi çok seven birisi için oldukça zor bir iş başardım aslında :) 

Sanırım kafamda resimdekiler gibi bir oda dekorasyonu var. Duvarlar biraz koyu bir tonda boyanmış (renk gri tonu ya da daha farklı bir ton olabilir), üzerinde de büyük bir duvar yapıştırması (tercihen baharı yani yeniliği ve yeni bir dönemi simgeleyen bir ağaç resmi) olan bir bebek odası. Bebek eşyalarının olabildiğine düz ve doğal renklerde olmasını tercih ediyorum. Fazla süslü püslü odalar bu aşamada çok cezbetmiyor beni. Gerçi, bakalım gezmeye başladıkça fikrim ne yönde şekillenecek. Adım adım göreceğiz :)

2 yorum:

  1. Senden gördükçe ben bile heves ediyorum vallahi :)

    YanıtlaSil
  2. :) severim seni ben...
    Bakalım uykusuz gecelerde de hala heves ediyor olacak mısın :)))

    YanıtlaSil