28 Mart 2013 Perşembe

Sıkıldım, puzzle'ımı bitirdim

Ayağını uzatıp bütün gün evde oturmak çok sıkıcı yaw. Evde zaman geçirmekten sıkılan bir insan olmadım hiç. Ama hareketin kısıtlanmış halde evde yaptıklarından zevk almak gerçekten zor oluyor. Tamam tamam bu kadar kısa sürede şikayet etmek gerçekten şımarıklık belki, zaten maksimum da 10 gün içerisinde kurtuluyorken. Ama ne yapayim, söküp atasım var ayağımdaki şu 'şeyi'!

Bu arada başladığım puzzle'ı bitirmiş oldum. Sevgican'a duyurulur, puzzle'ın teslime hazır halde sayılır :) 


Ayrıca, Stephen Hawking'le ilgili bir türlü başlayamadığım kitaba da başlamış oldum. 

Dün akşam da Savaş nöbetçiydi, kızlar gecesi yaptık. Lemişle ipek abla geldi. Bana yemekler yaptılar, sufleyle beslediler :) ben de öööyle ayağımı uzatıp yattım walla!

3 yorum:

  1. Hımmmm, bende yenileri var. Yarın geleyim onları yapalım mı? :) :)

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık kuzucuum, teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  3. Gel kuzuuum benim, kurtar beni can sıkıntısından!

    YanıtlaSil