23 Nisan 2013 Salı

Ordan burdan . . .

Ayaklarımı uzattım, sırtımı iki yastıkla destekledim, aldım kucağıma laptopu.
Annem yanımda bir şeyler dikiyor.
Geldiğinde evi elden geçirmesi çok hoşuma gidiyor. Her zaman yapılacak bir şeyler bulunuyor. Dikilecek düğmeler-sökükler, toplanacak çekmeceler, pili bitmiş kol saatleri, komşudan gelen doldurulup verilmesi gereken tabaklar annemin geleceği zaman yaklaştıkça "amaaan annem gelince yapar nasılsa" rahatlığıyla bir kenara atılıveriyor!

Savaş 3 gün kongerede olduğu için o günlerde geldi annem bize. Birlikte zaman geçirdik. Dün dolma doldurduk, sarma sardık. Seviyorum ben mutfakta zaman geçirmeyi, yeni bir şeyler öğrenmeyi. Anne-baba evinde yaşarken bunun kıymetini çok anlayamamıştım. O günlerde mutfakta kendi çapımda bir şeyler yapardım ama girip de mutfağa sarma sarmışlığım yoktu açıkçası. Ama şimdi hem birlikte bir şeyler yapmak keyifli geliyor, hem de sonradan yapabileceğim tarifler kapmak faydalı oluyor. Necla annemden de öğrenmek istediğim tarifler var, çok güzel yemek yapar. Kasap/manavdan mutfağa kadar bütün aşamaları birlikte yapma gibi bir hayalim var da bir türlü hayata geçiremedim. Şimdiden pratik yapayım bolca da, ileride kızıma güzel yemekler yapayım fena mı :)

Bugün de Tunalıya indik, biraz mağaza baktık, yemek yedik, Kuğulu Parkta oturduk.

Artık göbeğim iyiden iyiye büyümeye, giysilerim de iyiden iyiye suyunu çekmeye başladı. Hamile giysilerinin bana hitap etmediğine kanaat getirmiş durumdayım. Sadece pantolarımı hamile giysisi satan yerlerden alıyorum. Geri kalanı her zamanki yerlerden. Bugün yaz için bir ön araştırma yapmış oldum, şöyle tiril tiril pastel renkli bluzları gördükçe içim açıldı walla. Yaz hamilesi olmak bu açıdan çok güzel. Kış hamilesi olunca o kilonun üzerine bir de kat kat giyinmek zorunda kalıyorsun. Gerçi yazın da havaların çok sıcak olduğu zamanlarda üzerindekiler ne kadar ince de olsa yine de bunalma, ödem oluşma riski var.

Tatilimizi de ayarladık bu arada. Son tatile çıkabileceğim zaman Haziranın ilk yarısı. Biz de Haziranın ilk haftası Side tarafına gideceğiz. Şimdiden heyecanla o günleri bekliyorum. Geçen yaz da deniz tatili yapamadığımdan hasret kaldım walla deniz,güneş, kum üçlüsüne.
Nisanın da sonuna gelmişken zaten ne kaldı artık Hazirana :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder